16 de desembre del 2012

POLSERES AL ZOO DE BARCELONA | Posa't la gorra.

Aquest passat dissabte, 15 de Desembre, els Polseres van assistir al Zoo de Barcelona col·laborant amb AFANOC, pels nens amb càncer. Jo també hi vaig anar, i quan van pujar a l'escenari la gent els va rebre amb crits i aplaudiments. I no només a ells, sinó a aquells que en són els reals protagonistes, els mateixos que tenen dia a dia una lluita continua contra el càncer, en la realitat. Va ser un moment màgic en el que la ficció i la realitat van trobar-se en un mateix escenari. Podria detallar-vos més l'esdeveniment, però millor que el mireu vosaltres mateixos. Podreu veure-ho aquí: Polseres al Zoo de Barcelona, a partir de l'hora 1, minut 14. I aquí també us en deixo algunes fotografies:






6 comentaris:

  1. M'agraden molt les fotografies, però sobretot el blog:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies! M'alegra que t'agradi!

      Elimina
    2. Em va encantar lo de posa't la gorra!!! me germana hi colaborava i n'estic molt contenta de que els polseres haguin anat allà i hagin fet riure el public que això es lo que ens esperavem!!!!!
      M'ENCANTA EL BLOG FELICITATS :-)

      Elimina
    3. Va ser molt emotiu!!! Moltes gràcies Cèlia!

      Elimina
  2. mencanten les fotos mencanten tots els polseres aquest blog mencanta pero magraaria siusplau i si pot ser que aneu informant a ki us segueixen de on van tots els polseres si van al zoo, a un parc algun lloc per veure'ls em va moltisiima ilusio i crec k la resta de fans igual. Tota la primera temporada la vaig veure moltes vegades i em va agrada molt i la segona mencanta magrada moltissim es una passada, i magradaria saber un sou perk us estimo moltisim! ;) <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies!!! Aquí aniré informant sempre de qualsevol cosa relacionada amb en Nil, no pateixis!

      Elimina